Mar 302018
 

وقتی با آدم‌ها صحبت می‌کنیم، عموما حرف‌هایی که می‌زنند و راه حل‌هایی که برای مسایل ارایه می‌کنند در راستای تجربیات محدودی‌ست که داشته‌اند. افرادی که یک دید جامع نسبت به مسایل داشته باشند، خیلی کمیابند. در اکثر مواقع افراد راه حل مشکلات خودشان را بیان می‌کنند نه مشکلات شما را!

 Posted by at 2:30 am
Jun 162017
 

جدیدا از توییتر بیشتراستفاده می‌کنم و گاه‌گاهی پستی هم در آنجا می‌گذارم. از آنجایی‌که برای اینجا (یعنی وبلاگم) اصالت بیشتری قائل هستم، اگر پست توییتر متنی باشد که بخواهم بماند سعی می‌کنم اینجا هم با برچسب Twitter بگذارمش. قاعدتا این طور پست‌ها با حال و هوای توییتر و خیلی مختصر نوشته‌شده‌اند.

کلا با وجود اینکه این روزها شبکه‌های اجتماعی مخاطبان بیشتری از وبلاگ‌ها دارند، ولی شخصا ماندگاری وبلاگ‌ها را بیشتر می‌دانم. اگر فردی می‌خواهد برای مدتی طولانی بنویسد، وبلاگ فرم بهتری برای انتقال نظراتش است. البته متناسب با شرایط مختلف می‌شود مطالب وبلاگ را در شبکه‌های مختلف هم‌خوان کرد. از مزیت‌های دیگر وبلاگ این است که امکان آرشیو و جستجو کردن مطالب در آن راحت‌تر از شبکه‌های اجتماعی‌ست. خلاصه کلام اینکه همانطور که بالا گفتم برای وبلاگ اصالت خیلی بیشتری قائل هستم.

 Posted by at 5:32 pm