Dec 192016
 

دوباره تصمیم گرفته‌ام آدرس اینجا را تغییر دهم. اینکه این آدرس جدید چه مدت دوام می‌آورد و کی دوباره تصمیم به تغییر آن می‌گیرم و سوال‌هایی از این دست را نمی‌دانم. این بار امیدوارم تا مدت بیشتری هوس اسباب‌کشی به سرم نزند. آدرس جدید به قرار زیر است که کلی هم طول و تفصیل دارد:

blog.mahdi.jafari.siavoshani.ir

به نظر می‌آید این نگرانی را داشته‌ام که خودم یا دیگران ریشه آبا و اجدادی‌ام را گم کنند یا در دنیای مدرن و مسطح و «چهل تکه» این روزگار دچار بحران هویت شوم که در نتیجه آن یک چنین آدرس طولانی و «جد و آبادی» را استفاده کرده‌ام که یادم باشد از کجا آمده‌ام و آمدنم بهر چه بوده و به کجا خواهم رفت و چطور خواهم رفت و … اصلا مگر باید جایی رفت؟ (و از این حرف‌ها).

یک مقداری بحث طولانی شد! این پست را در آدرس جدید هم می‌گذارم و نوشتن این وبلاگ را در آنجا ادامه خواهم داد و در یکی‌دو روز (هفته؟) آینده اینجا را هم کم‌کم جمع خواهم کرد. هنوز بعضی چیزها در خانه جدید سر جایش نیست. مثل آدرس «فیدبرنر» این کنار سمت راست که باید به‌روز شود. شاید آدرس‌های دیگری هم سر جایشان نباشد که یا درست خواهند شد یا از نظر دور خواهند ماند! در این حالت دوم، ممنون می‌شوم اگر مشکلی بود خبر دهید.

 Posted by at 12:54 am

 Leave a Reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

(required)

(required)