Jun 252013
 

برای مشکل اینترنت‌مان زنگ زده بودم به خدمات مشتریان ایرانسل. کسی که پشت خط بود مشکل را شنید و گفت که به قسمت فنی گزارش می‌کند و آنها حدکثر ظرف ۲۴ ساعت تماس خواهند گرفت. کمتر از دو-سه ساعت فردی از بخش فنی تماس گرفت و راهنمایی‌هایی کرد و گفت احتمالا مشکل از شبکه نیست و مودم‌تان ایراد دارد. در آخر خواست کمی صبر کنیم و مودم را در مناطق دیگری تست کنیم تا ببینیم ایراد همچنان پابرجاست یا نه. حدود یک ساعت بعد همان فرد دوباره تماس گرفت و گفت که دوباره بی‌تی‌اس محل‌تان را بررسی کردیم و اشکال از آن است. باید مقداری صبر کنید تا مشکل بر طرف شود…

حس خیلی خوبی داشت این نحوه‌ی برخورد‌شان با مشتری! گفتم بیایم اینجا هم بنویسم که الحق «خدمات مشتریان» ایرانسل قابل مقایسه است با کشورهای توسعه یافته… دمشان گرم!

 Posted by at 2:23 pm

 Leave a Reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

(required)

(required)